Teamuitje: maak kennis met het culturele erfgoed van de bieb

Voor de invulling van een teamuitje zijn jullie als onderwijsteam van harte welkom om kennis te maken met het cultureel erfgoed van de bibliotheek.

• Tijdens het bezoek verkennen jullie het gedachtengoed van Desiderius Erasmus in de "Erasmus Experience" expo.
  • Een rondleiding door onze conservator, John Tholen, biedt diepgaand inzicht in de rijke geschiedenis en collecties van de bibliotheek.
  • Ontdek het inspirerende "beeldkraken" programma van Atlas van Stolk.
  • Voor extra gemak kunnen vergaderruimtes en catering worden toegevoegd aan het programma, waardoor het ideaal is voor teambuilding en bijeenkomsten.

Het "Teamuitje" is geschikt voor onderwijsprofessionals in het voortgezet onderwijs en vmbo die op zoek zijn naar een inspirerende en informatieve ervaring. Ontdek het rijke cultureel erfgoed van de bibliotheek en maak kennis met waardevolle (onderwijs)programma's en collecties.