Maak Plaats voor Mij

Op Maakplaats010 ontdekken leerlingen moderne maaktechnieken en ontwikkelen ze hun creatieve vaardigheden. De workshop 'Maak Plaats Voor Mij' biedt een unieke combinatie van creatief schrijven en maakonderwijs. Leerlingen verkennen technologieën zoals vinylsnijden en hittepersen, terwijl ze hun gedachten en gevoelens in poëzie uitdrukken. Ze leren vaardigheden zoals het schrijven van haiku's en het bedrukken van hun ontwerpen op stoffen.

Deze workshop kan eenvoudig worden aangepast aan verschillende thema's en versterkt de band tussen geleerd materiaal en praktijk. Na afloop vertrekken leerlingen trots met hun eigen creaties, terwijl de combinatie van poëzie en maakonderwijs hun betrokkenheid bij taal en lezen vergroot. Kom met je leerlingen naar Maakplaats010 voor een unieke leerervaring die creativiteit, technologie en praktische vaardigheden combineert.

Geschikt voor alle leeftijden en niveaus.

[ Centrale Bibliotheek | 90 minuten | €150,- ]

"Maakonderwijs is meer dan alleen het bedienen van apparaten. Het draait allemaal om het creatieve proces en de achterliggende maaktechnieken."
Yavuz Bulut - Mediacoach Bibliotheek Rotterdam