BiebEscape

BiebEscape biedt scholen de perfecte mogelijkheid om leerlingen op een spannende en leerzame manier kennis te laten maken met de bibliotheek. Dit leeravontuur is opgezet als een escaperoom. Lukt het jouw leerlingen om de code te kraken?

• BiebEscape combineert plezier met leren, waardoor leerlingen op een boeiende en interactieve manier in aanraking komen met de bibliotheek.
  • Het programma bevordert samenwerking, waarbij leerlingen in groepen de uitdaging aangaan om samen de code te kraken. Dit versterkt hun communicatie- en probleemoplossende vaardigheden.
  • Tijdens BiebEscape leren leerlingen zoeken in de catalogus van de bibliotheek en in boeken om informatie te vinden. Dit ontwikkelt hun onderzoeksvaardigheden en helpt hen bij het efficiënt verzamelen van informatie.
  • BiebEscape is een geweldige manier om leerlingen vertrouwd te maken met de bibliotheek, waar ze leren hoe ze informatiebronnen kunnen vinden en gebruiken.
  • Leerlingen worden gestimuleerd om actief deel te nemen, wat hun motivatie en betrokkenheid vergroot. Ze ervaren leren op een nieuwe en actieve manier.

Geef je leerlingen de kans om te ontsnappen naar een wereld van kennis en plezier met BiebEscape!

[ Centrale Bibliotheek of Zuidplein | 90 minuten | €95,- ]

BiebEscape: Een spannend en Leerzaam Bibliotheekavontuur voor het Voortgezet Onderwijs en VMBO
Cubiss