NIEUW: livestreamen vanuit het Bibliotheektheater

Goed nieuws voor iedere professional die op zoek is naar een locatie om een digitaal evenement te organiseren! Sinds eind 2020 hebben we de mogelijkheid om het Bibliotheektheater te verhuren in combinatie met een livestream of opname, zodat ook jouw evenement in deze onzekere tijd digitaal door kan gaan.

Drie livestreampakketten

Sinds deze investering hebben we al verschillende mooie en succesvolle livestreams mogen verzorgen. Zolang de coronamaatregelen gelden is dit bij uitstek dé manier om jouw bijeenkomst digitaal te organiseren. We hebben daarbij drie pakketten samengesteld, maar neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken en te ontdekken welk pakket het beste past bij jouw evenement.

Om je een goed beeld te geven van een livestream vanuit het Bibliotheektheater, hebben we een video opgenomen met de mogelijkheden. Die kun je onderaan deze pagina bekijken.

Heb je vragen over de mogelijkheden? Of heb je een globaal idee voor een digitaal evenement, maar kom je er nog niet helemaal uit? Neem gerust contact met ons op. We denken graag met je mee.

Hybride evenement, volledig digitaal of opname

Dankzij de permanente camera's hebben we drie opties:

Optie 1: een hybride evenement (vanwege de coronamaatregelen en het verbod op evenementen momenteel niet mogelijk)
Een hybride evenement is een combinatie van een fysiek evenement en een digitaal evenement. Er zijn dus zowel fysiek mensen in de zaal, als online kijkers.

Optie 2: volledig digitaal; een livestream zonder publiek (wel mogelijk tijdens de lockdown)
Uiteraard kunnen we livestreamen zonder publiek in de zaal. Hierbij kun je kiezen uit twee camerarichtingen: klassiek (van zaal richting toneel) of andersom (met de rode theaterstoelen in de rug). Door andersom te filmen kun je de ambiance van het theater laten zien aan je kijkers.

Optie 3: opname (met eventuele nabewerking)
Tot slot kunnen we een evenement, lezing of bijeenkomst opnemen, zonder dat er direct wordt gestreamd. Hierbij is het mogelijk om de programma-onderdelen ook los op te nemen. De nabewerking kan gedaan worden door onze technici tegen meerkosten of door de eigen organisatie zelf.

Zolang de coronamaatregelen gelden kunnen we helaas geen publiek in de zaal ontvangen (optie 1), maar kunnen we wel met de organisatie en sprekers vanuit het Bibliotheektheater (live)streamen of opnemen (optie 2 en 3). Hopelijk kunnen we snel weer een hybride vorm faciliteren.

Informatievideo: livestreamen of opnemen vanuit het Bibliotheektheater