Speciale aanbieding voor bibliotheekbezoekers bij Theater Zuidplein

Theater Zuidplein heeft een traktatie voor alle leden en bezoekers van de bibliotheek! Voor slechts 5 euro per ticket kunnen jij en je gezin genieten van niet één, maar twee betoverende jeugdtheatervoorstellingen.

Op 1 mei is er het peuteruurtje Hap uit je bed (3+), een voorstelling waarin er ontdekt wordt wat voor avonturen er kunnen plaatsvinden na bedtijd.
Op 7 mei de voorstelling De Stille Kletsmajoor (3+). In het land van Flo moet je heel veel geld betalen om woorden te gebruiken. Zeg je dan alleen nog maar leuke dingen, of houd je helemaal je mond?

Ga naar de website van Theater Zuidplein en voer bij het afrekenen de code BIEBxTZ in het vakje 'Klik hier voor invoer promotiecode' in en dan krijg je de korting.

Makkelijk toch? Veel plezier in Theater Zuidplein!