Nieuw: meer dan 160 online cursussen

Vind jij het leuk om aan je persoonlijke ontwikkeling te werken? Als lid van Bibliotheek Rotterdam kun je vanaf nu ruim 160 online cursussen volgen. Gratis en op een moment dat het jou uitkomt. Wacht niet langer en haal meer uit je bibliotheekabonnement!

Van Presenteren tot Kritisch denken

Speciaal voor leden van de Bibliotheek hebben we een aanbod van interessante cursussen en trainingen samengesteld. Alle leden van de Bibliotheek kunnen deze online cursussen gratis volgen, dus ook jeugdleden. Denk aan cursussen over persoonlijke effectiviteit, communicatie, gezondheid, positieve psychologie, talen, digitale vaardigheden en social media. Neem snel een kijkje op bibliotheek.nl/cursussen voor het totale aanbod.

Hoe werkt het?

Gan naar bibliotheek.nl/cursussen, snuffel rond, kies een cursus en log vervolgens in met je Mijn Menu-account. Je kunt gelijk aan de slag!

Vragen

• Heb je inhoudelijke vragen over de cursussen? Neem dan contact op met de aanbieders Soofos of Good Habitz.
  • Heb je problemen met inloggen? Neem dan contact met onze klantenservice.