Nieuw in de collectie: Manga

De collectie van Bibliotheek Rotterdam maken we samen voor én met Rotterdammers. In een aantal bibliotheken kwamen de laatste maanden veel vragen naar Mangaboeken. Daar zijn we meteen mee aan de slag gegaan.

In de Centrale Bibliotheek en in de vestiging bij Zuidplein vind je nu een mooie collectie Mangaboeken. Natuurlijk kun je deze boeken ook reserveren en ophalen in een bibliotheekvestiging bij jou in de buurt.

Japanse comic-art

Manga is een vorm van Japanse comic-art, ofwel Japanse stripverhalen. De boeken zijn voornamelijk Engelstalig. Je vindt ze hier in de catalogus.

Hieronder een kleine selectie:

Geef je suggestie door

Omdat deze boeken niet altijd goed leverbaar zijn, is de collectie nu nog klein. De collectie wordt nog uitgebreid en dat doen we graag samen met Mangafans. Dus mis je nu iets in de Mangacollectie? Geef het door via dit formulier . We gaan dan kijken of het boek beschikbaar is en of we het kunnen toevoegen aan de collectie.

Ook als je andere aanschafsuggesties hebt of titels mist, kun je dat laten weten met dit formulier. Samen bouwen we de collectie.