Op avontuur! Een nieuw vertelfestival voor 4+

Op 22 en 26 september wordt een nieuw verhalenfestival voor kinderen georganiseerd in Bibliotheek Rotterdam: Op Avontuur! De Verhalenfontein, Storytelling Centre en Bibliotheek Rotterdam bundelen hun krachten en hebben een programma gemaakt met voorstellingen voor iedereen vanaf 4 jaar. Met vertellers uit Rotterdam en omgeving, zoals Sarah Mourad, Caja van der Poel en Shah Tabibi, maar ook met enkele (inter)nationaal bekende vertellers zoals Adrie Gloudemans en de Belgische Hilde Rogge.

Op 22 september wordt er afgetrapt met verhalen die gratis te beluisteren zijn in de vestigingen in Feijenoord, Ommoord, IJsselmonde en Delfshaven.

Droom wordt werkelijkheid

Met Op Avontuur! gaat een langgekoesterde wens van zowel De Verhalenfontein als Storytelling Centre in vervulling: een verhalenfestival speciaal voor kinderen vanaf 4 jaar. De afgelopen jaren heeft storytelling zich stormachtig ontwikkeld en de kwaliteit van voorstellingen die in Nederland gemaakt worden, voor zowel kinderen als volwassenen, is enorm toegenomen. De twee organisaties willen dat graag delen met het brede publiek en vonden daarvoor in Bibliotheek Rotterdam de gedroomde partner.

Kijk in onze agenda voor het volledige programma: