Nieuw: Bieb to go

’s Ochtends vroeg al met een kop koffie een krantje of tijdschrift doorbladeren, je reserveringen ophalen, werken of studeren met uitzicht op de Binnenrotte? Dat kan vanaf nu in de Bieb to go!

Sinds deze week vind je op de begane grond van de Centrale Bibliotheek de Bieb to go, waar je van 8 uur ‘s ochtends tot 8 uur ’s avonds welkom bent.

Reserveringen vanaf nu in Bieb to go

In de Bieb to go kun je elke dag van de week van 8 tot 8 terecht voor een actuele collectie boeken, een leestafel met de nieuwste kranten en tijdschriften, studie- en werkplekken en muziekpc’s. Ook je gereserveerde en aangevraagde materialen* haal je voortaan op in de Bieb to go (niet meer bij Muziekweb). Je vindt de Bieb to go naast Starbucks. Handig, want zo kun je buiten openingstijden van de Centrale Bibliotheek gebruik maken van de ingang van Starbucks om de Bieb to go te bezoeken.

Experiment

Met de nieuwe Bieb to go kun je dus nóg vaker terecht voor je portie leesvoer, een gesprek of een plek om geconcentreerd te werken of studeren. De komende tijd experimenteren we met verschillende collectie-onderdelen en diensten. We horen graag je tips of verbetersuggesties via ons contactformulier.

Alvast voor in de agenda: de feestelijke opening vieren we samen met nieuwe partners en huisgenoten op dinsdag 21 januari.

*Muziekdvd’s en cd’s en IBL-aanvragen (landelijke aanvragen) kun je afhalen bij een medewerker van de Bieb to go tijdens openingstijden van de Centrale Bibliotheek.