Maak kennis met de app voor e-books en luisterboeken

Als je lid bent van de bibliotheek, heb je ook toegang tot onlinebibliotheek.nl waar je duizenden luisterboeken en e-books vindt. Maar wist je dat er ook een handige app is?

Met de ‘online Bibliotheek-app’ kun je zowel e-books als luisterboeken zoeken, lenen én direct lezen of luisteren op je mobiel of tablet, waar je ook bent. De app is gratis voor iedereen die lid is van de bibliotheek. Je kunt in de app direct titels vinden, lenen en lezen of luisteren. Maar je kunt ook:

• Previews van boeken bekijken en beluisteren
  • Je leengeschiedenis bijhouden
  • Inzicht krijgen in je leesstatistieken
  • Verlanglijstjes maken door hartjes met je favoriete boeken en
  • Tips ter inspiratie en actuele berichten ontvangen in de app

We helpen je op weg

Ben je lid van de bibliotheek, maar heb je nog nooit e-books of luisterboeken geleend? Of heb je de online Bibliotheek-app gedownload en heb je nog praktische vragen? Op 2 oktober is er een mobiele lees- & luisterspot in de Centrale Bibliotheek. Hier kun je kennismaken met de app en al je vragen stellen. Hoe werkt het registeren? Hoe download je een e-book of luisterboek op je telefoon of tablet? Wij helpen je graag op weg!