Leen je boeken vanaf de bank

Leen je e-books en luisterboeken gewoon vanaf de bank of waar je ook bent met de nieuwe app: online Bibliotheek.

Het is herfst. Tijd voor wandelingen en warme chocolademelk. Kijk je ook uit naar lange avonden op de bank met een mooi nieuw boek? Voor nieuwe boeken of luisterboeken hoef je niet eens de deur uit! Met de nieuwe app: online Bibliotheek heb je overal toegang tot duizenden e-books en luisterboeken. Als bibliotheeklid heb je naast de uitgebreide boekencollectie in de bibliotheek ook toegang tot duizenden e-books en luisterboeken in de online Bibliotheek. Met je Basis- of Plusabonnement is de app helemaal gratis te gebruiken.

De collectie van de online Bibliotheek biedt voor elk wat wils. Van digitale voorleesboekjes voor de jongsten, tot literatuurklassiekers om te lezen voor de lijst voor jongvolwassenen. Volwassenen vinden in de app e-books en luisterboeken in alle genres: van thrillers tot chicklit, van waargebeurd tot fantasy.

Zes voordelen van de online bibliotheek

• duizenden e-books én luisterboeken in 1 app

• direct lenen, lezen en luisteren

• previews bekijken en fragmenten luisteren voordat je een boek leent