Het Oude Noorden heeft een bibliotheek

Op 18 maart is er een bibliotheekvestiging geopend in het Oude Noorden. Je vindt de bieb in wijkcentrum Het Klooster, Ruivenstraat 81.

Kleine collectie

Er is een kleine collectie boeken voor kinderen en volwassenen die je zelf kunt uitlenen en inleveren. Je kunt ook boeken uit een andere vestiging reserveren en hier ophalen.

Vanaf donderdag 28 maart kun je hier ook iedere donderdag in een groepje samen oefenen met het spreken van de Nederlandse taal, dit is van 13.30-15.00 uur. Dit is gratis en je hoeft geen lid van de bieb te zijn om aan te schuiven.

Openingstijden

De openingstijden van vestiging Oude Noorden zijn maandag t/m vrijdag van 9.00 uur – 22.00 uur op basis van selfservice. Tijdens de activiteiten is er uiteraard wel een medewerker aanwezig.
Op de locatiepagina staat alle informatie. Tot ziens in het Oude Noorden!