Taalcafé Blaak

Van 10 december 2024 18:00 tot 10 december 2024 19:30

Wil je graag samen met anderen de Nederlandse taal oefenen en ervaringen uitwisselen? Wil je beter Nederlands leren spreken? Kom dan naar het Taalcafé. Samen met een taalvrijwilliger en andere deelnemer praat je in het Nederlands. Je leert nieuwe woorden en verbetert je spreekvaardigheid.

Let op: de taalcafés op de Centrale Bibliotheek zitten snel vol. Wees er dus op tijd bij!

• Toegang: gratis
  • Locatie: Centrale Bibliotheek, 1e verdieping

De taalactiviteiten in de Centrale Bibliotheek worden georganiseerd door Taalhuis Rotterdam. Bij Taalhuis Rotterdam kunnen volwassen Rotterdammers hun Nederlands oefenen en verbeteren. Ook kunnen zij bij het taalhuis terecht met vragen over het taalaanbod in Rotterdam. Je vindt het taalhuis op de eerste verdieping van de Centrale Bibliotheek.

Dinsdag 10 december 2024

Tijdvak