Kennismaken met de bibliotheek

Wist je dat de Bibliotheek in Rotterdam veel meer is dan alleen een plek voor boeken? Ontdek de bibliotheek en haar aanbod samen met jouw leerlingen tijdens een leuke, interactieve en gratis rondleiding.

• Bibliotheek Rotterdam is er om Rotterdammers bewust, kritisch en actief deel te laten nemen aan de samenleving. Dit doet de bieb door toegang te geven tot betrouwbare kennis en informatie en door activiteiten te organiseren op het gebied van (digi)taalvaardigheid, cultuur en maatschappij.
  • We hebben zowel een fysiek als digitaal aanbod, dat we op een laagdrempelige wijze aanbieden.
  • De bieb wil voor iedereen een uitnodigende ontmoetingsplek bieden, waar mensen graag vertoeven, plezier beleven of kunnen werken. Ontdek de vaardigheden die aangereikt worden die jouw leerlingen/studenten nodig hebben om actief en bewust deel te nemen in de samenleving.

[ Meerdere vestigingen | 45-60 minuten | gratis ]

"De rondleiding in de Bibliotheek van Rotterdam was echt heel leuk. Ik kom zeker terug om nog meer te ontdekken!"
Student GLR