Expo: Spraakuhloos

Van 13 mei 2024 13:00 tot 01 juni 2024 17:00

Wat brandt er op jouw tong? Wat moet de wereld horen? Lees wat 9 Rotterdamse spoken word artiesten te zeggen hebben en laat je eigen quote achter van wat jij vindt dat écht gezegd moet worden. Via deze artiesten nemen wij jou mee in 10 jaar Spraakuhloos. De 10e artiest, dat ben jij!

Spraakuhloos; waar spoken word thuiskomt. Als thuishaven voor spoken word artiesten en andere woordkunstenaars. Door open mics, events en workshops te organiseren maken we spoken word vanzelfsprekend. Zo groeien spraakmakende artiesten in de breedste zin van het woord.

Op zaterdag 1 juni komt Spraakuhloos met hun spoken word festival Tell ‘em naar de Centrale Bibliotheek. Zie deze - en nog tientallen andere - artiesten stralen op het podium en luister naar hun verhalen. Je bent welkom om een hele dag te genieten van een divers programma met performances, workshops, talks, luistersessie, documentaire en een afterparty!

• Locatie: 1ste verdieping, Centrale Bibliotheek
  • Toegang: gratis, tijdens openingstijden