Jeugdtheater: Muk ziet ze groeien (2 t/m 7 jaar)

Van 02 mei 2024 15:00 tot 02 mei 2024 15:35

Muk ziet ze groeien is de tweede voorstelling over het grappige hondje met de zwarte stippen. Muk ontdekt de lente. Kleine dieren worden geboren en planten komen tot leven. Een kuiken kruipt uit een ei en een rups ontpopt zich tot een vlinder. Lentekriebels in een inventief decor, ditmaal begeleid door live muziek!

De eerste voorstelling rondom Muk, naar aanleiding van de populaire prentenboekenserie van Mark Haayema, Job van Gelder en Laury Tinnemans, heeft al met veel succes twee seizoenen gespeeld. Het boekje stond in de prentenboeken-top10 van de Nationale Voorleesdagen.

Deze voorstelling wordt gespeeld door Saskia Egtberts en Kelvin Wormgoor. Concept en regie is van Mark Haayema, muziek van Edith Leerkes en vormgeving en poppen zijn gedaan door Cynthia Borst.

Bekijk hier de trailer: https://youtu.be/8g8BCkJFs1A

Locatie: Centrale Bibliotheek, Bibliotheektheater
Kosten: €7,50 voor leden, €10,- voor niet-leden en €5,- groepstarief (vanaf 8 personen)
Tickets: via de website of via de balie van de bibliotheek