Bibliotheek Rotterdam sluit zich aan bij Platform Cultuur Locaties

Sinds januari 2021 heeft Bibliotheek Rotterdam zich aangesloten bij Platform Cultuur Locaties. Dit platform ondersteunt musea, theaters, muziekpodia en vergelijkbare cultuurhuizen in hun groei en profilering als bestemming voor evenementen en congressen.

Stimulering cultureel ondernemerschap

Met de aansluiting van onze locatie bij Platform Cultuur Locaties kunnen we onze kennis en ervaring delen met andere culturele instellingen, maar ook kunnen we juist leren van andere culturele organisaties en elkaar inspireren. Met als doel om uiteindelijk jouw evenement nog beter te kunnen faciliteren.

Als culturele én maatschappelijke instelling is de zaalverhuur niet per definitie de core business. Toch is het verhuren van zalen aan de zakelijke markt een belangrijk product voor organisaties en bedrijven in regio Rotterdam. Door jouw evenement bij Bibliotheek Rotterdam te organiseren, kies je niet alleen voor een prachtige locatie midden in de stad, maar investeer je indirect ook in Bibliotheek Rotterdam als maatschappelijke en culturele instelling.