Coronamaatregelen bij zaalverhuur

De mogelijkheden om zalen te huren bij Bibliotheek Rotterdam in coronatijd valt en staat met de landelijke maatregelen. Benieuwd wat er bij ons mogelijk is en welke maatregelen we treffen? Dit nieuwsbericht houden we continu up to date. Vanaf 18 februari is het weer mogelijk om fysieke bijeenkomsten te organiseren zonder maatregelen. Bekijk ons zalenoverzicht voor de mogelijkheden. Ook kunnen we digitale bijeenkomsten faciliteren met bijvoorbeeld een livestream met gasten in de zaal of zonder publiek.

Livestreamen of opnemen

Vanwege het coronavirus is vrijwel elke bijeenkomst veranderd in een digitale bijeenkomst. Ook in het Bibliotheektheater bieden we de mogelijkheid om digitale evenementen te organiseren door het Bibliotheektheater te verhuren in combinatie met een livestream of opname. Kan een spreker niet aanwezig zijn? Dan is inbellen ook mogelijk. Wil je geen live evenement, maar een opname, zodat je de opname nog kunt nabewerken? Ook dat is mogelijk. Lees hier de mogelijkheden van de livestream en neem contact met ons op. We denken graag met je mee.

Algemene coronamaatregelen

Vanaf 18 februari kunnen we weer fysieke bijeenkomsten organiseren. En zijn er geen maatregelen meer.
Heb je coronagerelateerde klachten? Laat je eerst testen, blijf thuis bij een positieve test en volg het advies op van de GGD.