Heb jij de Bibliotheek Wise app al op je telefoon op tablet? Nee?! Open dan Google Play of de AppStore en download de app, want met deze gratis app regel je als lid van de bibliotheek al je bibliotheekzaken.

2022 12 16 14 38 24 biebapp.docx Word

Als de app op je telefoon of tablet staat, kies je uit het overzicht van de deelnemende bibliotheken Bibliotheek Rotterdam. Log in met je pasnummer/gebruikersnaam en wachtwoord . Heb je geen wachtwoord of ben je het vergeten? Vraag dan een nieuwe aan.

Op het startscherm van de app zie je Aanwinsten en Persoonlijk advies, gebaseerd op jouw leenverleden.

startscherm

Daaronder vijf knoppen:

• Alle aanwinsten
  • Lees- en luisteradvies
  • Activiteitenoverzicht

En niet zichtbaar op de illustratie

• Winkelmandje
  • Mijn kaarten

Als je linksboven op de 'hamburger' (≡ menu) klikt, kun je bij Wat heb ik thuis? in één oogopslag zien wat je aan materialen in bezit hebt. Per materiaal staat er wanneer het ingeleverd moet worden en je kan heel eenvoudig verlengen. Daaronder vind je bij Mijn reserveringen een overzicht van jouw reserveringen.

Bij Relaties kun je instellen of je voor iemand anders wilt kunnen verlengen. Andersom kan ook: iemand machtigen om voor jou te verlengen.

Hieronder het overzicht van alle mogelijkheden:

mm

Heb je je telefoon of tablet niet bij de hand? Of heb je geen behoefte aan een app? Als je op de website van Bibliotheek Rotterdam inlogt bij Mijn menu, dan kun je hetzelfde.

2022 12 19 10 20 34 Mijn menu De Bibliotheek Rotterdam Mozilla Firefox

Meer lezen