Expo: Een kiekje in mijn wereld

Van 01 mei 2024 10:00 tot 29 juli 2024 17:00

Voor Maaike is de realiteit vaak net een tikkeltje te heftig. De wereld en de tijd waarin we leven benauwt haar en voelt soms donker. Het maken van collages helpt haar om hiermee om te gaan.

Zo’n collage is simpel gezegd een uitlaatklep. Het nogal actieve brein en levendige fantasie van Maaike zijn wat dat betreft gelukkig onuitputtelijk. Dat geeft haar een manier om (voor even) haar eigen wereld vorm te geven.

Je bent van harte welkom om vanaf 16 mei iedere donderdag tussen 14:00 en 16:00 uur je eigen collage te maken en deze toe te voegen aan de tentoonstelling in de bibliotheek in Hoogvliet.

Deelname is gratis en wij zorgen voor materiaal en iets te eten en te drinken. Hopelijk zien we je dan!

Locatie: bibliotheek Hoogvliet
Wanneer: 9 mei t/m 29 juli

De tentoonstelling is te bezichtigen tijdens openingstijden

Woensdag 01 mei 2024 / Maandag 29 juli